onsdag 16 mars 2011

Världens roligaste blogg är tillbaka!

Nu ifrågasätter ni nog huruvida Karin fått hybris och/eller förvänd tidsuppfattning. Eller har hon hamnat i the Grid/Narnia eller något annat parallellt universum där dagar är minuter i vår verklighet? Hon skrev ju faktiskt i går kväll, how could she be "back"? Tack, och åter tack, men min blogg är faktiskt inte världens roligaste. Bästa, mest tänkvärda, snyggaste kanske. Men roligast, nej. Världens roligaste blogg författas av en... ja, hon är ju faktiskt numera även rund som köttbulle!

FRIKADELLENS BLOGG 

Kvinnan har varit borta från sin blogg sedan december och jag har desperat besökt webbsidan varje dag sedan dess, i hopp om att få ett livstecken. Jag har gråtandes läst gamla inlägg för att minnas den goda tiden. Men så, i helgen. Så skrev hon.

Och pannbiffen är tillbaka i sitt esse. Tre dagar och sex inlägg, så jag har något att göra hela dagarna. Dock ser jag en trend i dessa sex stycken inlägg, och det är att bloggningen sker främst på kvällstid - HALLÅ! Har du hört talas om kafferast kanske?

Jag följer inte så många bloggar här i molnet, blir främst kompisarnas. Och inget ont om alla er, det är roligt att se hur ni har det i livet och vad som händer er. Men järpens blogg skulle jag absolut följa även om jag inte kände henne, bara läsa för nöjets skull.
Gamla goa IL-tiden...
(Eftersom du själv lägger ut bilder på dig själv i din blogg, tar jag mig friheten att publicera en på dig, utan att fråga. Vet att jag går emot bloggetiken, säg till om motsätter dig! Det är ju faktiskt ändå jag som ser värst ut på denna bild med mitt bad bangs behaviour.)
Välkommen tillbaka i etern! Och angående löningsdagen - we are so having lunch!

2 kommentarer:

frikadellen sa...

Men herredudajdens då! Nu blev jag riktigt rörd!

Frikadellen sa...

Hehe ja jag tänkte på någonslahs ordlek typ: vi har en fasan, vilken fasa! Men så tänkte jag att det kanske var lite overkill...