måndag 14 mars 2011

Hemma äntligen

Är dagen slut snart?

Innan jag kom iväg från kontoret lyckades jag med det klassiska packa ner datorn i väskan och ställa den åt sidan bara för att upptäcka att jag inte packat ner sladden. Ta upp väskan, packa ner sladden, ställa ner väskan igen för att upptäcka att jag inte packat ned musen. Ta upp väskan, packa ner musen, ställa ner väskan igen för att upptäcka att jag inte packat ned nätverkssladden.Skiter i nätverkssladden.

Bär på alldeles för mycket papper, vilket jag glömmer bort när jag lutar mig framåt för att låsa upp dörren... Får lust att sparka in alla papper, men tar mig i kragen och plockar upp dem istället.

Så på hemvägen plockade jag upp något för att göra en kompromiss och tillfredsställa både mitt sug efter något fräscht (läs föregående inlägg) och mitt constant craving för choklad:
Hon bredvid mig i kön sa att det var den godaste chokladen 
hon ätit någonsin! Det är ett bra betyg...
Funderar dock på om jag ska äta den nu eller vänta till ett festligare tillfälle. Dessutom är inte Mölndalsbon med, så väntar kanske in honom... Men vet inte om jag vågar lägga den i skåpet...

Men visst blir man glad av den somriga layouten?! Bara "sommar" och jag vill ta på mig en klänning och visa benen!

3 kommentarer:

sofie sa...

vad tyckte du om den? jag blev väääldigt besviken. kommer inte att köpa den igen...

Frida. sa...

Min har legat i kylen för länge att jag glömt av den. Tro det eller ej.

Karin sa...

Den var ju hur god som helst!