tisdag 8 mars 2011

En minioskuld...

Sitter och rensar bland bilderna på mobilen då jag upptäcker en hel radda med bilder jag tagit för att jag tänkt blogga om. Ni kan nog vänta er ett kollage i veckan. Men först tänker på jag uppmärksamma en av de senaste bilderna som fanns, jag tog ju trots allt en till oskuld i veckan.

Jag var och såg på min första bandymatch. Ingen träning eller så, en riktig match.
Vi hejar på det röda laget!

Okej, det var korpen... Men va fan!? Det var ju match med domare och ett till lag och hela köret.

Kanske mesigt att jag aldrig varit på en bandymatch innan, men hur många sporter kan Du säga att du varit och kollat matcher på? Saknas några vanliga sporter? Tänkte väl det...

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag har inte heller varit på någon innebandymatch, bara sett en träning.
kanske ska hänga med nån gång och se om jag kan ta lite roliga bilder..

Niklas E sa...

Ajaj, inget vidare positionsspel. Jag får ta en tur söderut och få laget på rätt köl :)

Sannie sa...

Ha en awesome fredag, vaja! :D