tisdag 1 juni 2010

Ser inte skogen....

Igår tog flickorna sig till ICA Maxi 421 och fyllde, överfyllde, en kundvagn. Jag har nog aldrig i hela mitt liv handlat så mycket mat. Vad notan gick på vågar jag knappt yttra. En taxi blev vi dock tvungna att ringa efter för att få hem allt...

Men det roliga är: Nu var det några timmar sedan jag åt frukost, och jag börjar känna mig lite småhungrig. Men hittar inget att äta!!! How could it be? Skafferiet går knappt att stänga, kylskåpets varje hyllplan är packad och för första gången finns det mer än bara en glass och rostbröd i frysen, men jag hittar inget jag vill äta. Måste kanske gå och handla igen?
 Bild: panmagazine

Jag kanske bara stirrar mig blind. För många valmöjligheter. Detta kommer nog som vanligt sluta med en macka...

/K

Inga kommentarer: