tisdag 15 juni 2010

Det blir aldrig som man tänkt sig...

... men det gör inte så mycket.

 Av gårdagens åtta punkter blev endast dessa genomförda:
  • Skickade in min tidrapport, dagdrömde inte efter att räknat ut hur mycket lite jag får i lön denna månad
  • Kollade endast Blocket efter ny säng
  • Ringde föräldrarna...

Försökte mig på att få ut Jennifer, men till svar fick jag en enorm näsrynkning och svaret "Nej, vi tar en cider på balkongen istället". Sagt och gjort. Det åtföljdes av en film, sen middag med stolta Sonja som sålde bäst igår på sitt jobb. Sen blev jag rålurad på en glass... Mölndalsbor alltså...


Today - work!

1 kommentar:

Jennie sa...

Du får vara snäll mot Mölndalsbor - fjorton stopp med vagnen svider nog ganska hårt och dessutom är Mölndal nåt jävla mellanting. Det tillhör inte Kungsbacka och inte Göteborg, utan det ligger där mittemellan och bara är.