onsdag 2 juni 2010

Flerfärgad

De personer som har känt mig i mer än två år eller så vet att förr gick min garderob mycket i nattens färger. De senaste åren har mina kläder fått alltmer sällskap av andra nyanser av svart, men senaste tiden har allt mer färgklickar dykt upp, turkost, knallgul, ja till och med rosa en gång!

Anledningen till min enfärgade klädstil hade två grunder. Det ena var att min kropp hade kurvor som smickrades mest av mörka kläder, och detta var tur då jag även i min identitetssökande ungdom ansåg mig vara rocker - och svart är vackert då.

Men likt min klädstil fått färgklickar - så har även min musikstil. Rocker i själ och hjärta eller inte - lite färggladare musik får också plats i mitt liv.

Det jag försöker säga är väl... ARVINGARNA IKVÄLL!!! Wohoo!!!

Inga kommentarer: