onsdag 9 juni 2010

Efterlyses!

Senaste tiden har jag känt att någonting har saknats, men jag har inte förstått vad. Just nu mår jag prima i mitt liv. Har koll på mina kurser, söker jobb även om jag inte får nått, har andra trevliga grejjer på gång och känner inte att jag bara släpar fötterna efter mig. Men någonting har saknats. Så kom jag på det!
Frida!!!

Vad jag än gör brukar Frida alltid sitta där på min axel och viska saker i mina öron (vilken axel hon sitter på behöver vi inte nämna). Oavsett vad som händer i mitt liv, har hon alltid en del, stor eller liten, av det. Men nu har mycket hänt och min mening till livet har bara varit ett fåtal telefonsamtal senaste veckorna. Och en snabbis innan hon skulle träna...
Frida min kära, du brukar alltid vara med på ett hörn, men nu är du spårlöst försvunnen - vart är du?
/K

Inga kommentarer: