fredag 9 juli 2010

Drömrulle

Beklagar över den undermåliga uppdateringen, men det har varit en påfrestande vecka. Detta kanske är en förklaring till mina nya, skumma, nattliga aktiviteter?

Jag är inte en våldsam person. Anledningen till detta är att de allra flesta är starkare än mig, och det är därför lönlöst för mig att ens försöka. Detta kan ha lett till att jag har förträngt en viktig sida av mig som tar sig form i mitt undermedvetna och kommer ut när jag, och alla andra, som minst anar det.

Under de senaste nätterna har min sovpartner fått utstå ett rakt karateslag i nacken samt en nagel hårt intryckt/huggen i ryggen. Jag försöker minnas om jag har drömt att jag är tvungen att försvara mig mot ninjor eller katter, men ingenting kan jag åminna mig. Jag försöker hitta andra drömlika förklaringar. Kanske drömde att jag var med i en karatetävling, eller skulle trycka riktigt hårt på en knapp. Inget vad jag kan komma ihåg.

Så naglarna är filade och ska lära mig så på mina händer för att förhindra att dett beteende upprepar sig.

Men sen slog det mig. Min sovpartner har varken blåmärken eller sår att bevisa mina gärningar! Det kanske var han som drömde? Men i sådant fall återstår en viktigt fråga - varför drömmer han om att jag slår honom?

Igår skapades även en drömrulle, som jag dock inte fått smaka på, men hoppas ska försona mina brott.
/K

1 kommentar:

Jennie sa...

Det har skett två gånger, right? Det är din payback efter fästingarna, walla.