onsdag 14 juli 2010

Sommar sommar sommar...

Det gäller verkligen att ta tillvara på dagarna, och denna sommar kan ingen påstå att jag har gjort något annat. 

Grillning, Liseberg, Havet, Sjöar, Cykling... Ja, jag fyller dagarna rätt bra. Igår blev det ett litet kvällsdopp också. en fin fin avslutning på Sonjas födelsedag, och jag och Jennifer, som var de mest skeptiska, sprang ner i vattnet en andra gång!
Mer somrigt är alla bigarråer och jordgubbar som lill-J kommit förbi med. Jag hoppas det blir mer av det. 

Idag är vädret åter lite bättre, så ska ta mig en cykeltur ner till stan och uträtta lite ärenden. Blir kanske att jag svänger förbi hantverkarna och gör en liten paj igen, jag vet att de skulle uppskatta det, och jag fyller ännu en dag med lite sommar!


Sitt inte inne idag! Ut och sommra er!
/K

Inga kommentarer: