lördag 17 juli 2010

Allt du säger måste inte vara sant, men sannolikt...

Det jag nu kommer att berätta är inte sannolikt alls, men jag garanterar att det är sant.

Som jag skrev igår så skulle det iväg och badas. Detta genomfördes. Efter det skulle den manliga delen av sällskapet spela frisbeegolf. Jag är ingen atlet och hade till för bara någon månad sedan inte ens hört talas om detta. Framför mig såg jag pojkar springa omkring med golfklubbor i vädret, försöka pricka en frisbee... eller nått. Men men, sagt och gjort. Djupare och djupare in i skogen tog pojkarna mig - jag började nästan bli orolig. Men sen kunde jag inte sluta skratta. Man ska alltså kasta en frisbee en halv kilometer bort, in i skogen, och pricka en korg. Detta hade de tänkt att jag skulle göra.

Så... Karin har alltså: spelat frisbeegolf, som jag tror räknas som en "sport", OCH gått omkring i skogen. Det var så mycket skog att jag till och med såg ett rådjur... eller, tja. Dess bakdel...
Den är liten på bilden, för skogen var så stor. Men den bruna fläcken mitt i  bilden är Bambi.
Jag är dock väldig osäker på om det kan räknas som sport. JAG TYCKTE JU DET VAR KUL, och det brukar inte gå ihop. Men som det är sagt så är golf ett sätt att förstöra en trevlig promenad på, och frisbeegolf kan jag ju knappast säga var ansträngande, även om det var svårt.

Och hur tror ni deet hela slutade? Fästingplock.
/K

Inga kommentarer: