torsdag 29 mars 2012

Små lätta moln...

Idag är en bra dag. Idag skiner solen, i alla fall i mig. Idag är jag bara enormt glad.

Ett litet steg till. Det känns att saker börja hända. Jag är inte framme än, men äntligen börjar saker hända. Att jag sitter på tåget hem gör inte saken sämre. Och det trots att jag efter drygt två timmar bara kommit till Kumla och har två brudar bredvid mig som luktar lite sprit. Men jag bara unnar dem att festa till det på torsdag!

Gick från två tuffa veckor (och en riktig bitterdag igår) till en dag som bara känns som att det vore definitionen av bra. Inget over the top, men inget som helst negativt.

Och hela dagen har jag haft en glad melodi i huvudet som återspeglar en av alla mina känslor idag:

1 kommentar:

Frikadellen sa...

Åsså eju VÅREN på ingång! Hej heja!