söndag 2 oktober 2011

En helg norr om norr

Denna helg har varit en riktig sådan där helg utan måsten. Sådana helger gillar jag.

Mölndalsbon kom upp i torsdags, så efter fredagens lite för långa dag såg jag fram emot en mysig kväll i min älsklings famn. Och det fick jag fortsätta att se fram emot. Två pojkar i en ledighet så spelar det ingen roll att flickvännerna sitter där och ser söta ut. Det blir LAN. Och eftersom Mölndalsbon lånade min dator fick jag inte ens vara med!

Så det blev tjejkväll tre meter bort istället. Lördagen som erbjöd sol sol och åter sol tillägnades en frisbeerunda. Riktigt fint område, där nästa års midsommar löst planeras, men det blev inte en hel runda trots den fina banan. Det var ju tävling. Jag börjar sakta inse att denna "sport" har en väldigt specifikt målgrupp av spelare. Mer än så säger jag inte...

Denna dag har dock ägnats åt att softa. Efter att lämnat av Mölndalsbon på flygplatsen åkte jag med mina värdar till en herrgårdsgalleria några kilometer bort. Riktigt mysigt ställe med riktigt bra priser!!! Sådant som jag gillar. 

Och lite shopping blev det allt...
Så många påsar, men inget till mig själv...

2 kommentarer:

Niklas E sa...

Fredak kväll kollade jag på stjärnor, beundrade jupiter, räknade stjärnfall och tog mig någon klunk whisky. Lördag morgon låg jag på mossa utanför tältet och åt frukost i strålande solsken.

Förresten, jag bara undrar, tillhör jag den där målgruppen?

Karin sa...

Låter ju inte heller så illa pinkat... Ang målgruppp... Känner du att du passar in bland alla andra på banan? (Observera att mina observationer gäller på svensk mark och nödvändigtvis inte är tillämpbar på andra marknader)