fredag 7 oktober 2011

Fredagsuppdatering

Äntligen!

Fredag, helg och min mobil är tillbaka! Nu kan vi se framemot livebloggning igen!!!¨

Inte den bästa fredagen på jobbet, men efter att ha pratat med en geotekniker vars arbetsrisker mer eller mindre innebär liv och död, fick jag lite perspektiv på det hela.

Ett glas rött och lite HMM3 och kvällen är fulländad. 

Måste erkänna att jag faktiskt tackat nej till två saker idag. Jag vet, tanken är ju att jag ska säga JA till saker. Men jag orkade inte gå ut på AW för att sen ta mig norr om norr, och jag ville inte kliva upp för att åka kl 6 imorgon bitti och ägna 8 timmar själv i bibelbältet.

Så det blir buss imorgon. Håller tummarna att Mölndalsbon kommer ihåg att packa det jag sa till honom. Litar inte riktigt på han, trots att jag skrev en lapp och gav till han, la en extra lapp i väskan hans och ringt och smsat om det. Jag borde ha skrivit in det i hans mobil också. Sen på kvälla blire fest, och på söndag tillbaka till Stockholmo.

Ja, det är gôtt med helg ändå.

Inga kommentarer: