tisdag 27 september 2011

Två helger i rad

På grund av att det varit lite dåligt på internetfronten har återigen bloggen fått lidit. Men det ska det blir ändring på!

Men först - en uppdatering!

Förra helgen blev det Götet.  Landade i Masthugget på en spelning med någon som kan var Västkustens snyggaste gitarrist.
Nej, nej dumsnut! Inte han under lampan!

Den grumliga Mölndalsbon såklart!
Dagen efter blev det ut till öarna. Högre upp på kusten. Någonstans, sälen Molles hemtrakter, men han kom aldrig. Stughäng med Stenungsundsgänget med fruar (hmmm, "Unga Stenungsundsfuar"... vi hade funkat! Måste pitcha den idén till TV3). God mat, gott gäng, vad mer kan man begära?

Veckodagarna spenderades i Handels tecken när jag blev tillfällig inneboende hos min gamla tillfälliga inneboende. Riktigt mysigt att få känna in sig i väggarna på det som blir min nya lya snart.

Så helgen som varit blev det roadtrip till Götlaborg igen. Konsert igen, denna gång med Tysklands klart snyggaste sångare!
© Edguy... And they have the right to copy me!
Eftersom min mobil är skickad långt ut till tjotahejti så tog jag själv inga bilder. Och eftersom Mölndalsbon fortfarande inte är vän med sin iFån, har jag inte fått hans bilder... Men åååh, vilken underbar konsert. Unnade mig till och med en t-shirt. Jag blev 14 all over again! På både gott och ont. Gott att jag fick den där varma känslan i bröstet när Tobias såg mig, ont i nacken i, få se nu, tredje dagen är vi inne på!

Nu är man tillbaka norr om norr. Börjar nästan känna mig för hemmastadd här! Men det är gött med goda vänner, hoppas jag bara får ett tillfälle att återgälda det hela någon gång.

Men nu är klockan mycket för en ekorre i hjulet - bums i säng med mig!

1 kommentar:

Jennie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.