fredag 5 augusti 2011

Kreta!!!

Detta är ett tidsinställt inlägg vars relevans är helt beroende på om jag varit klarvaken 6tiden igår morse.

Om jag nu har skött mig så gjorde jag ett blogginlägg från mobilen tidigt igår. Det jag tänkte var att detta skulle vara ännu en av frågorna angående min position. Om jag skött mig så så gjorde jag detta när jag var på Landvetter flygplats tillsammans med Mölndalsbon och väntade på planet som tog oss till Kreta!

Helt sjukt. I onsdags när Mölndalsbon kom hem frågade han om jag är sugen på att resa. Bara så där. Fast hans semester egentligen är slut. Visst! sa jag, och några timmar senare var resan bokad och betald.

Ni som känner mig sitter troligen och både gapar och dreglar nu. Har Karin gjort något så spontant!?!?! Ajjemensan! Och därför räknar jag det som två oskulder! Kreta första gången Kreta och en äkta sista minuten för första gången!

Nu sitter vi troligen på en fin uteservering och äter grekisk sallad och dricker en kall mythos och bara slappar efter en stekning på stranden, eller en fin dag ute till havs, eller en lång vandring i de vackra bergen. Kanske har vi åkt några kilometer bort och är ute och festar med Zofy och Emme. Vad vet jag? Men vi har det klart bättre än er! (Väderprognosen sa regn i Göteborg)

Inga kommentarer: