torsdag 25 augusti 2011

En Hej Då-öl och några vin

Det roliga med publika events på Facebook är att vem som helst kan svara. Och jag fick några sådana. Tyvärr svarade alla dessa för mig främmande människor nej till mitt event. Men jag tycker det är ett ganska bra hyfs - skit i om värdinnan bjudit/känner mig, klart man osa!

Riktigt trevligt var det igår i alla fall, även om folk jag inte kände inte dök upp. Det var kul att folk tog sig tiden ändå och kom. Saknade några kollegor och handelsvänner, men de som var där räckte och blev över! Nu kan jag flytta med gott samvete! Eller snart, jag är skyldig en Mölndalsbo lite våfflor, then I'm done!

2 kommentarer:

Jennie sa...

Du får flytta flera gånger, så att vi kan göra om det.

Jenny sa...

Synd att jag missade det. Lillchefen hade återigen en ganska jobbig natt men har haft en underbar dag så här långt. Synd att hans humör inte sammanfaller med min sociala kalender. ;) Fortsätt blogga från Sthlm sen bara! Kramen.