onsdag 15 februari 2012

Konsten att be om förlåtelse

Det här är ju nästan för underbart för att vara sant.

Som många av er säkert redan förstått är jag en av de få i vårt avlånga land som gillar serien "i Fabians värld" där vi får följa en skrikig elvaruhusVD där han med glimten i ögat försöker sälja på oss en massa saker.

Nu har det hittills bästa avsnittet släppts.
Jag hade inget att förlåta, men JA! Jag förlåter dig Fabbe!!!

Jag måste dock poängtera, innan denna blogg förvandlas till en stor pr-kampanj för SIBA, jag försöker inte promota dem. Som företag och återförsäljare har jag ingen preferens gällande dem. De är inte överdrivet bra eller billiga, och inte heller motsatsen. Men, de har klart bäst TV-reklam i branschen, och högt i topp överlag.

För att se hela musikvideon - ja, det finns en hel musikvideo - klicka HÄR.

Inga kommentarer: