onsdag 8 februari 2012

Vi säger "halvfullt"...

Ett extremt händelserik vecka som jag bara måste blogga om!

Denna vecka har jag:
  • Skakat min rumpa på F&S (danspass rox!)
  • Sträcksett alla avsnitt av Äkta Människor.
  • Sett filmen Legend.
  • Ratat filmen Legend.
  • Varit hos frisören.
    Ferrari
  • Gjort hål på tre par strumpbyxor.
  • Fått ett kort.  
  • Tagit någon annans oskuld!
  • Listat ut vad det där är för något.
      En "duuuh"-upplevelse
  • Druckit 1,4 liter julmust light.
  • På något sätt inte hunnit med att blogga.
  • Varit dryg på pendeltåget (gestikulerade en stor bugning och "för all del, stig på" när folk knödde sig förbi mig).
  •  Varit trevlig mot en kassörska (de får så mycket skit ibland att jag måste bju' på det).
  • Börjat läsa en ny bok.
  • Ramlat ur sängen.
Och tänk, det är bara onsdag!
P.S. Massa statuspoäng till de som fattade "Ferrari"

Inga kommentarer: