onsdag 29 september 2010

Karin modebloggar

Och som vanligt ligger jag ett steg före i modevägen. Denna trend har jag gått på de senaste åren.

Dagens GP skriver om nya trostrenden. Stort ska det va! Tack Gaga säger jag.

Stora trosor KAN alltså vara sexiga, vilket jag alltid påstått. Sonja och Jennifer; IN YOUR FACES! Det okej med trosor som täcker hela rumpan och som inte är genomskinliga eller ger skavsår av all spets. Okej, nu kan väl i och för sig jag hålla med om att trosor som "räcker ända upp i midjan" kan vara lite att överdriva, men annars är jag nu riktigt nöjd.

Länge leve rumpan!

4 kommentarer:

Jennie sa...

Länge leve tanttrosan, menar du väl, och inte rumpan..?

Niklas E sa...

String går ju fetbort, men tanttrosor ær inte så mycket bættre. Om det nu ær sexy du ær ute efter....

Karin sa...

Minska risken för urininfektioner och skavsår? Not sexy maybe... men man får ju prioritera.

Sen är väl största grunden till detta att jag föredrar "vanliga" underkläder. Inte överdrivet stora, men täcker lite. Medan mina rumskamrater använder (enligt mig) mormors virkade grytlapp.

Sonja sa...

HAHAHAHAH! jag finner inga ord du är ju för härlig! :)