tisdag 11 maj 2010

Säng, säng, säng - sova sova sova

Har för natten "särat" på min säng så att jag åter igen har en 160bädd istället för en 80. Den tar upp större delen av rummet. Men det känns lite som när man var liten och hade pyjamasparty och det låg extramadrasser över hela golvet. Man måste gå på madrassen för att ta sig fram och man ligger nära golvet.

Minns ett avsnitt av Dharma & Greg där man får ser Dharmas flickrum. Hon struntade helt i vad golv och säng, möbler heter och hade en enda stor studsmatta istället. Sen mycket hyllor så hon byggde rummet lite på höjden istället.
Jag har inte så högt till tak att jag kan göra det... Men jag börjar känna lite inredningsinspiration. Jag gör ju inte så mycket annat i det här rummet än att sova. Kanske ska kika lite på en 210säng. Regnar det på midsommar kan jag få den gratis...

Måste appråpå ämnet tillägga till Frida att, om det var natten till lördagen eller natten till söndagen, så fick jag en redig natts sömn i alla fall!!!

I morgon = Turken!!!

1 kommentar:

Frida. sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.