fredag 28 december 2012

Karin filmtipsar... NOT!!!

Okej, okej jag har en!
- Hur förstör man en redan smörig men perfectly good 80tals rocklåt?
- Man låter Barbie sjunga den som duett med Tom Cruise!

Kom igen, till och med Glee klarar av att göra shyssta versioner. Hur kan en överproducerad stjärnspäckad Hollywoodrulle misslyckas att att ens nå upp till gränsen "bra"? Nej, vi såg Rock of Ages igår, och jag hade faktiskt sett fram emot den, men blev så besviken att jag nästan blev gråtfärdig. Man ska väl aldrig ha allt för höga förhoppningar...

Okej, jag har en till!
- Vad får man om man korsar Tom Cruise, en svankande anka och en peruk?
- Inte en rockstjärna!

Sorry Tompan, men det har var ett Mission Impossible för dig. Fattar ni? För att han misslyckades, och det är hans filmer...

Okej, allt var inte uruselt, Russel Brand var faktiskt värd att se de minuterna han dök upp. Någon annan rockmusikal man kan se fram emot istället?

1 kommentar:

Jenny sa...

Jag kunde inte ens se klart den... Seriously...