måndag 31 december 2012

Kan året bara ta slut nån gång?

Kollade in faceboook nyss så nu vet jag vad hälften av alla jag känner har ätit till middag och hur de sminkat sig/fixat håret/valt för klänning för kvällen. Same procedure as every year...

Själv sitter jag och i hemlighet väntar på att festen ska börja så att killarna drar, så att jag och Zofy kan få spela Bingolotto...

Mölndalsbon sa igår att jag skulle se fram emot 2013, att det skulle bli mitt bästa år. Jag har inte riktigt orken för den inställningen men kan inte vänta tills att 2012 tar slut, för det kan inte bli värre(?).

Men all bitterhet åt sidan önskar jag alla mina vänner och alla andra med vänligt sinne ett riktigt Gôtt Slut!


Vänta lite... tar Bilal en dusch nu???

1 kommentar:

Jenny sa...

Underbar humor i och mellan raderna,som vanligt,men det är allvaret jag fastnar för. Har det varit sååå illa? Dags för fika,minsann! Kram