söndag 2 september 2012

Dagens antiklimax

Wohoo jag vann!

I veckan damp det ner en mystisk avi i brevinkastet. Efter att till och med ha ringt avsändaren då jag inte kom ihåg att jag beställt något på senaste tiden, ramlade femtioöringen ner. Jag löste ju korsord halva semestern! Såklart - jag måste ha vunnit något!

Så hetsade Mölndalsbon att köra lite fortare, knuffade bort en unge bland kundvagnarna och slängde mig över disken. Slet upp kuvertet på plats för att se vad jag vunnit. Är det ett badlakan? En glassmaskin i retrostil? En resa till solen? En årsförbrukning av kattsand? Lasse-Stefans totala skivsamling? Vad har jag vunniiiiit???!!!!

2 kommentarer:

sandra sa...

hahaha vilken vinst:) var det ett trädgårds kryss då hade löst eller?

Karin sa...

Jag löste hela tidningen... Är detta något Kris kanske skulle vara intresserad av att få???