torsdag 9 juni 2011

Borta bra men hemma bäst

Helt otroligt! Jag överlevde en vecka med familjen!

Förra veckan packade jag och Mölndalsbon våra väskor och styrde kosan till nordligare breddgrader. Med gött väder tror jag att jag lyckades presentera stenstaden på ett positivt sätt för tjommen. Och så klart har jag tagit en oskuld!!!

Det blev äventyrsbad med Budda och Mölndalsbon och vi kunde ju inte gå därifrån utan att provat surfstreamen! På grund av den korta tiden och blöta miljön, glömdes kameran bort, men så klart fick jag en på surfaren. Rätt bra, för då finns inte mina akrobatkonster förevigade. 
Svårare än man tror...
Det hanns med rätt mycket annat i staden också, vackert väder ledde till långa naturpromenader vilket ledde till många myggbett. Men i slutändan var vi ju där för att fira Budda när han nu tar första riktiga steget in i vuxenlivet och är officiellt arbetslös.
Vuxenpresenter
Men inte sörjde brorsan för det. Kände mig både gammal och stolt när lillkillen sprang ut på trappan och gormade! Studenten är härliga tider. 

Inga kommentarer: