tisdag 27 november 2012

Peppad som en pepparkaka

Jag börja träna på gym, jag ska bli vacker och grym! Jag börjar på måndag...

Som de flesta vet, eller borde veta, vid det här laget är att jag älskar fynd. Så när något jag ändå hade tänkt köpa helt plötsligt dyker upp till extrapris måste jag ju springa dit!
Känner mig riktigt peppad. Jag vet att det kan vara att jinxa det att berätta, men jag har en anläggning nära jobbet där jag har en given träningskompis. En anläggning på vägen hem, men en till given träningskompis. Och en sista anläggning bokstavligen ett stenkast från nya lyan. Jag har inga ursäkter!

Men saken är ju såhär... Jag hade planerat att köpa kortet ändå, fast nästa vecka. Nästa vecka har jag träning inplanerat. Det står i min kalender. Att träna (i Gbg) denna vecka står inte i min kalender. Så när jag stått en kvart och pratat med killen i receptionen, fått all information, frågat om öppettider, bindningstider och jultider, fått en snabbvisning. Då tar jag kortet och går. Cya next week!

Inga kommentarer: