torsdag 21 mars 2013

Saker jag inte förstå

Ännu en lem har fallit offer för de sadistiska hårdplastförpackningarna!
 
Har ett typ två millimeter djupt jack i mitt stackars finger (sympatifiske). Jag förstår verkligen inte varför tillverkare envisas med dessa hårda plastförpackningar.
 
Ni vet alla vilka jag menar. De här som här hoptryckta och naggade så man inte kan riva upp dem utan att riva upp händer, de är även för tjocka för att kunna klippa upp, och för hala för att skära i kniv. Man kan aldrig öppna och kika på produkten och sedan stänga, för förpackningen ser ut som elefantmannens ansikte när man väl fått ut produkten.
 
Man har ju ofta öppet köp, garanti, bytesrätt och alltid reklamation, så det kan ju inte vara att man inte får kika på produkten. Är det billigare? Är det enklare? Har de en deal med sjukhusen? Där har vi det! Dessa förpackningar sponsras av läkarstudenter som behöver träna på att sy! Those sneaky little b----...
 
Hur som haver. Finally nytt headset, nu kan folk prata med mig i telefon! Oh, damnit...
Nej, jag har inget färgtema på mina elektroniska accessoarer.

Inga kommentarer: