torsdag 9 april 2009

Uppdatering

Lite vad som hänt de senaste dagarna/händer de kommande dagarna i mitt liv:

Senaste dagarna:
- Mina bantarpiller kom igår. De man kunde gå ner med litegrann utan att lägga om kost och motion men som det ändå bifogades en tränings- och dietbok till för att man skulle gå ner.
- J dejtar vilket gör att jag vill vara 17, förtvivlad och småkär igen.
- Älskling och jag har äntligen mat hemma i huset igen! Fått låna bil och handlat massa god mat.
- Fått låna bil en vecka och lyckades få böter på den stunden...
- Lärt mig ett sätt att leva: "Det du säger behöver inte vara sant, det räcker att det är sannolikt!"

Idag:
- Såg klart en av världens bästa filmer: Funny Games. Rekommenderas!
- Sitter i skolan helt omotiverat och väntar på Musse. Jag må vara sen, men jag kommer i alla fall... pik pik pik
- Ska jobba ikväll, 13-20.30. Roligt när alla andra går halvdag.
- Åker till Blåkulla efter jobbet.

Kommande dagar:
- Middag imorgon med Zofy. Gratisdrinkar!
- Påsk hos svärfamiljen. Säger man så? Älsklingens familj i alla fall. Påsk, födelsedag och lammkött.
- Verkligen vara ledig ett tag?
- Planera party party!
- Se Kenny Begins med F.



Så... Det var väl allt för tillfället...
Over and out.

Inga kommentarer: